Τα εργαστηριακά μαθήματα που γίνονται σ΄αυτό, είναι.
Στη Β τάξη του τομέα: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
–Εισαγωγή στα Υπολογιστικά Συστήματα και στα Δίκτυα Επικοινωνιών . (3 ώρες )
Ο μαθητής αναγνωρίζει τα μέρη ενός Η/Υ, μελετά την αρχή λειτουργίας των, συναρμολογεί τον Η/Υ , συνδέει περιφερικές συσκευές και εγκαθιστά drivers (οδηγούς). Κατασκευάζει καλώδιο δικτύου (utp) και τηλεφωνικό. Γνωρίζει τι είναι¨
- Ηλεκτρομαγνητικό κύμα.
- Μονάδες dB και dBμV.
- Φάσμα συχνοτήτων.
- Δομή σήματος video.
- Γεννήτριες εικόνας.
- Μετρητές έντασης πεδίου(Πεδιόμετρα).
Μελετά την Εγκατάσταση κεραιών τηλεόρασης επίγειας και δορυφορικής.
Στη Γ Τάξη στην ειδικότητα ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ, ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
- Εγκατάσταση και Διαχείριση Δικτύων – Συντήρηση Υπολογιστικών Συστημάτων.( 3 ώρες).
Σκοπός του μαθήματος «Διαχείριση και Εγκατάσταση Δικτύων – Συντήρηση Υπολογιστικών Συστημάτων» είναι να αποκτήσει ο/η μαθητής/τρια τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες
ώστε να είναι σε θέση να :
-Επιλέγει τον κατάλληλο εξοπλισμό δικτύου ηλεκτρονικών υπολογιστών, να εγκαθιστά, ρυθμίζει και
να παραμετροποιεί, ηλεκτρονικές συσκευές δικτύου.
-Διαχειρίζεται και να επιτηρεί δίκτυα υπολογιστών.
-Εντοπίζει και να αποκαθιστά βλάβες σε δίκτυα υπολογιστών.
-Ελέγχει εγκαταστάσεις δομημένης καλωδίωσης.
-Εγκαθιστά οπτικές ίνες.
-Συντηρεί και να επισκευάζει φορητές/κινητές υπολογιστικές/τηλεπικοινωνιακές συσκευές. - Ρομποτική. (3 ώρες ).
Ο σκοπός του μαθήματος «Ρομποτική» είναι να εισάγει τους/τις μαθητές/τριες στα συστήματα
σύγχρονων αυτοματισμών «ευφυούς» τεχνολογίας, που συνδυάζουν την ηλεκτρονική, τον
προγραμματισμό και την μηχανολογία. Εδώ γίνονται ασκήσεις ( προγραμματισμός –συνδεσμολογία) με τη χρήση Arduino .
Μερικές Κατασκευές μαθητών . Ρομποτικό όχημα. (Όχημα που αποφεύγει εμπόδια. )